Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?
Corporate siteНАДІЙНЕ ОБЛАДНАННЯ
Ліфти, ескалатори та траволатори, які ми обслуговуємо, у середньому, доступні понад 99% часу.
Ліфти, ескалатори та траволатори, які ми обслуговуємо, у середньому, доступні понад 99% часу.
Наші електромеханікі з технічного обслуговування цілодобово готові до виклику, а більшість проблем вирішується протягом одного дня.
Ми інформуємо вас про стан обладнання, графік обслуговування та хід виконання робіт.
KONE анонсує в Україні запуск програми повернення обладнання виробництва KONE на офіційний сервіс від компанії виробника. Спеціальний пакет технічного обслуговування передбачає додаткові опції для заохочення нових клієнтів та переваги офіційного сервісу
Ми вважаємо, що пошук постачальника з технічного обслуговування слід почати з визначення стану вашого обладнання, потреб користувачів і будівлі. На цій сторінці наведено приклади таких потреб. Ви також дізнаєтесь, як наші рішення допомагають вам.
Ми складаємо індивідуальний план технічного обслуговування для обладнання всіх брендів і типів на основі технічної інформації, даних про використання обладнання, вимог виробника та законодавства України.
Завдяки систематичній перевірці причин збоїв, та їх усунення, ми можемо постійно знижувати кількість несправностей обладнання наших клієнтів.
Номер гарячої лінії вказаний у кабіні ліфта та працює цілодобово та без вихідних. Дзвінок приймає черговий механік.
У разі застрягання термін прибування механіка на об’єкт складає до 60 хвилин.
Ми маємо локальний склад запчастин що найчастіше потребує заміни, також є можливість замовити запчастини на міжнародному складі запчастин обладнання KONE та інших виробників. При оплаті замовлення, доставка запчастин відбувається найшвидше, відповідно до комерційної пропозиції.
Персонал технічного обслуговування має високу кваліфікацію, яку постійно підвищує завдяки плану індивідуального навчання та щорічного екзаменування
Завдяки нашому профілактичному технічному обслуговуванню, обладнання стає доступним протягом 99,9% часу.
Обладнання відповідає всім нормам і технічним умовам та правилам безпеки - кожен об'єкт регулярно проходить внутрішній аудит на предмет відповідності стандартам безпечного виконання робіт з технічного обслуговування KONE.
Наші технічні спеціалісти проходять навчання для різних брендів обладнання та споряджені відповідними запасними частинами та інструментами.
Запит на комерційну пропозицію послуг з технічного обслуговування ліфтів та ескалаторів. Відразу після подання запиту представник нашої компанії зв'яжеться з вами, щоб уточнити деталі та узгодити дату перевірки об'єкту нашим інженером. Після цього огляду ви отримаєте відповідну цінову пропозицію.
KONE обслуговує понад мільйон одиниць обладнання по всьому світу, включаючи одиниці виробництва KONE та інших виробників. Відправною точкою всіх сервісних послуг є оцінка потреб, мета якої - мати можливість запропонувати рішення, яке вам найбільше підходить.