WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Вгору

Індивідуальний план техобслуговування для вашого об’єкта й обладнання

Ми створюємо унікальний план техобслуговування, адаптований під ваш об’єкт та індивідуальне обладнання. Ви можете вибрати один із трьох пакетів техобслуговування відповідно до ваших потреб.

Цілодобове професійне обслуговування

Центр обслуговування клієнтів KONE надає вам і вашим клієнтам цілодобову підтримку для вирішення всіх проблем, пов’язаних з обладнанням. Зв’язатися з місцевим центром дуже просто – достатньо набрати відповідний номер у вашій країні. Професійні оператори розмовляють вашою мовою, володіють технічними знаннями й розуміють ситуацію, а тому направлять спеціаліста для вирішення вашої проблеми.

Експертна допомога досвідчених спеціалістів

Наші технічні спеціалісти – висококваліфіковані професіонали, які забезпечують безперервну й безпечну роботу ваших ліфтів, ескалаторів і дверей. Щороку кожен із них проходить понад 50 годин навчань із ремонту, обслуговування клієнтів і першої допомоги. Технічні спеціалісти також мають доступ до нашої глобальної інформаційної бази, завдяки чому можуть швидко вирішувати проблеми з обладнанням усіх брендів і типів. Більшість проблем вирішується протягом першого відвідування.

Миттєвий онлайн-доступ до даних техобслуговування

Ми інформуємо вас про графік і хід виконання робіт із техобслуговування. Мобільний додаток KONE Mobile відображає статус прямо на вашому телефоні.

Наша система електронного зв’язку та звітності KONE Online у реальному часі надає інформацію про стан ліфтів, ескалаторів і автоматичних дверей, зокрема дані щодо ремонтів та їх вартості.

Переглянути відео про KONE Mobile

Профілактичне техобслуговування забезпечує ефективну роботу вашого обладнання

Профілактичне техобслуговування KONE допомагає уникнути проблем ще до їх виникнення. Перевірка обладнання залежить від частоти його використання, віку й інших важливих чинників. Індивідуальний план гарантуватиме, що всі компоненти й системи, незалежно від бренду, обслуговуватимуться вчасно та відповідно до всіх норм.

Перевірка стану обладнання допомагає планувати майбутнє

Щоб ваше обладнання працювало безпечно й ефективно, за потреби ми можемо запропонувати проведення ремонту або модернізації.

Як вибрати правильного постачальника техобслуговування

Ми вважаємо, що пошук постачальника техобслуговування слід почати з визначення стану вашого обладнання, потреб користувачів і будівлі. На цій сторінці наведено приклади таких потреб. Ви також дізнаєтесь, як наші рішення допомагають вам.

  • Ми складаємо індивідуальний план техобслуговування для обладнання всіх брендів і типів на основі технічної інформації та даних про використання обладнання.

  • Завдяки систематичній перевірці причин збоїв, ми можемо постійно знижувати кількість несправностей обладнання наших клієнтів.

  • Спеціалісти нашої служби підтримки клієнтів працюють цілодобово й без вихідних, і відповідають на ваші дзвінки протягом 20 секунд.

  • У разі застрягання ми прибуваємо на об’єкт у середньому за ХХ хвилин.

  • Завдяки цілодобовій доставці запасних частин і тому, що в сервісних фургонах передбачено запас найчастіше використовуваних компонентів, ми можемо вирішити більшість проблем протягом першого відвідування.

  • Щороку наші спеціалісти проходять понад 50 годин навчань для всіх брендів обладнання.

  • Завдяки нашому профілактичному техобслуговуванню, обладнання стає доступним протягом 99,9% часу.

  • Наші послуги техобслуговування відповідають усім місцевим нормам безпеки та правовим вимогам.

  • Наші технічні спеціалісти проходять навчання для різних брендів обладнання та споряджені відповідними запасними частинами.

ВИПРОБУЙТЕ НАС, ДОЗВОЛИВШИ ЗРОБИТИ ВАМ ПРОПОЗИЦІЮ СПІВПРАЦІ