WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Вгору
img_maintenance-hwsy-1

Індивідуальний план техобслуговування для вашого об’єкта й обладнання

Ми створюємо унікальний план техобслуговування, адаптований під ваш об’єкт та індивідуальне обладнання. Ви можете вибрати один із трьох пакетів техобслуговування відповідно до ваших потреб.

img_maintenance-hwsy-2

Цілодобове професійне обслуговування

Центр обслуговування клієнтів KONE надає вам і вашим клієнтам цілодобову підтримку для вирішення всіх проблем, пов’язаних з обладнанням. Зв’язатися з місцевим центром дуже просто – достатньо набрати відповідний номер у вашій країні. Професійні оператори розмовляють вашою мовою, володіють технічними знаннями й розуміють ситуацію, а тому направлять спеціаліста для вирішення вашої проблеми.

img_maintenance-hwsy-3

Експертна допомога досвідчених спеціалістів

Наші технічні спеціалісти – висококваліфіковані професіонали, які забезпечують безперервну й безпечну роботу ваших ліфтів, ескалаторів і дверей. Щороку кожен із них проходить понад 50 годин навчань із ремонту, обслуговування клієнтів і першої допомоги. Технічні спеціалісти також мають доступ до нашої глобальної інформаційної бази, завдяки чому можуть швидко вирішувати проблеми з обладнанням усіх брендів і типів. Більшість проблем вирішується протягом першого відвідування.

img_maintenance-hwsy-4

Миттєвий онлайн-доступ до даних техобслуговування

Ми інформуємо вас про графік і хід виконання робіт із техобслуговування. Мобільний додаток KONE Mobile відображає статус прямо на вашому телефоні.

Наша система електронного зв’язку та звітності KONE Online у реальному часі надає інформацію про стан ліфтів, ескалаторів і автоматичних дверей, зокрема дані щодо ремонтів та їх вартості.

Переглянути відео про KONE Mobile

img_maintenance-hwsy-5

Профілактичне техобслуговування забезпечує ефективну роботу вашого обладнання

Профілактичне техобслуговування KONE допомагає уникнути проблем ще до їх виникнення. Перевірка обладнання залежить від частоти його використання, віку й інших важливих чинників. Індивідуальний план гарантуватиме, що всі компоненти й системи, незалежно від бренду, обслуговуватимуться вчасно та відповідно до всіх норм.

img_maintenance-hwsy-6

Перевірка стану обладнання допомагає планувати майбутнє

Щоб ваше обладнання працювало безпечно й ефективно, за потреби ми можемо запропонувати проведення ремонту або модернізації.

Як вибрати правильного постачальника техобслуговування

Ми вважаємо, що пошук постачальника техобслуговування слід почати з визначення стану вашого обладнання, потреб користувачів і будівлі. На цій сторінці наведено приклади таких потреб. Ви також дізнаєтесь, як наші рішення допомагають вам.

  • Ми складаємо індивідуальний план техобслуговування для обладнання всіх брендів і типів на основі технічної інформації та даних про використання обладнання.

  • Завдяки систематичній перевірці причин збоїв, ми можемо постійно знижувати кількість несправностей обладнання наших клієнтів.

  • Спеціалісти нашої служби підтримки клієнтів працюють цілодобово й без вихідних, і відповідають на ваші дзвінки протягом 20 секунд.

  • У разі застрягання ми прибуваємо на об’єкт у середньому за ХХ хвилин.

  • Завдяки цілодобовій доставці запасних частин і тому, що в сервісних фургонах передбачено запас найчастіше використовуваних компонентів, ми можемо вирішити більшість проблем протягом першого відвідування.

  • Щороку наші спеціалісти проходять понад 50 годин навчань для всіх брендів обладнання.

  • Завдяки нашому профілактичному техобслуговуванню, обладнання стає доступним протягом 99,9% часу.

  • Наші послуги техобслуговування відповідають усім місцевим нормам безпеки та правовим вимогам.

  • Наші технічні спеціалісти проходять навчання для різних брендів обладнання та споряджені відповідними запасними частинами.

ВИПРОБУЙТЕ НАС, ДОЗВОЛИВШИ ЗРОБИТИ ВАМ ПРОПОЗИЦІЮ СПІВПРАЦІ