Подовжено спеціальну пропозицію для нових клієнтів сервісу

Подовжено спеціальну пропозицію для нових клієнтів сервісу

Press Release Опубліковано 31.03.2023

KONE подовжує в Україні дію спеціальної пропозиції для нових клієнтів послуг технічного обслуговування ліфтового та ескалаторного обладнання. Акція діятиме в рамках програми повернення обладнання виробництва KONE на офіційний сервіс від компанії виробника. Спеціальний пакет технічного обслуговування передбачає додаткові опції для заохочення нових клієнтів та переваги офіційного сервісу, що виконується згідно з рекомендаціями виробника та з залученням міжнародної технічної підтримки KONE. Пропозиція поширюється на нових клієнтів послуг технічного обслуговування ліфтів та ескалаторів виробництва заводів KONE та діє при умові підписання контракту до 31 грудня 2023 року і початку виконання робіт за договором не пізніше 01 березня 2024 року.

При підписанні договору на технічне обслуговування обладнання виробництва заводів KONE до 31 грудня 2023 року, строком на 12 місяців і більше, надається знижка до 30% від загальної вартості на запчастини та матеріали, після оплати трьох місяців технічного обслуговування згідно договору.

Наші переваги:

  • доступ до бази технічних характеристик ліфтів KONE вироблених протягом останніх 25 років;
  • роботи проводяться кваліфікованим персоналом, який має всі необхідні знання та підтримку центрів технічної експертизи KONE;
  • технічне обслуговування згідно рекомендацій заводів-виробників обладнання KONE та технічного регламенту України;
  • виконання технічного аудиту та діагностики обладнання із залученням фахівців та надання рекомендацій щодо проведення ефективної модернізації обладнання;
  • фокус на енергозбереження та покращення енергоефективності обладнання;
  • своєчасне оновлення ліцензованого програмного забезпечення ліфтів та ескалаторів на сервісі. Використання найновіших ліцензованих версій програмного забезпечення KONE.

Доступ до оригінальних запчастин:

  • найнижчі ціни на оригінальні запасні частини KONE з розширеною гарантією для нових клієнтів;
  • надання своєчасної інформації, щодо можливості модернізації та заміни запасних частин та вузлів обладнання KONE будь-якого року виробництва;
  • найбільший у Європі логістичний центр постачання запасних частин KONE.

Безпека – наш найвищій пріоритет!

Для KONE безпека кінцевих споживачів, співробітників і партнерів є пріоритетом найвищого рівня. Це відображається у всіх діях та рішеннях компанії KONE, в тому числі в роботах та процедурах з технічного обслуговування.

KONE прагне забезпечити найкращий досвід для користувачів ліфтового обладнання, надаючи рішення, які забезпечують плавну, комфортну, безпечну та вільну від очікування подорож. Звернувшись до KONE та почавши співробітництво з нами ви отримаєте якісні послуги з технічного обслуговування вашого обладнання.

Залиште свої контактні дані і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Поділитися сторінкою

Файли cookie

Ми використовуємо файли cookie, щоб оптимізувати функціональність сайту та забезпечити вам найкращий досвід під час перегляду нашого сайту. Якщо ви згодні з цим і приймаєте всі файли cookie, просто натисніть кнопку «Прийняти».

Ви також можете переглянути нашу privacy statement.