У самому серці метушливого ділового району Пекіна тисячі будівельників працюють над спорудженням будівлі, яка формою нагадує цзунь – старовинну китайську посудину для зберігання вина. 108-поверхова вежа China Zun після завершення будівництва матиме висоту 528 м.
Ванг Вурен, заступник голови правління та головний менеджер компанії Citic Heye Investment CO., LTD, заявив: "Більше половини будівлі готово, але вона вже є найвищою в Пекіні. Ми розпочали будівництво у 2013 році, а завершимо у 2018. Цей проект буде реалізовано швидше, ніж будь-який інший подібного масштабу, що дуже важливо з точки зору рентабельності".
Важливу роль у цьому зіграла технологія KONE JumpLift™. Вона допомагає скоротити час будівництва на кілька місяців, а це означає швидше повернення інвестицій. Як? Технологія передбачає використання тимчасового машинного відділення в постійній шахті для підйому. За допомогою функції "стрибків" угору верхня межа підйому зміщується з появою нових поверхів, а час встановлення ліфтів мінімізується. І все завдяки тому, що JumpLift можна швидко трансформувати в постійний ліфт після завершення будівництва.
Встановлення ліфтів JumpLift заощаджує значні фінансові і, що важливіше, часові ресурси.
"За моїми підрахунками, щороку на будівництві China Zun ми заощаджуємо близько 320 000 людино-годин, а це дуже хороший показник", – запевняє Вурен.
ПЕРЕХІД НА НОВИЙ РІВЕНЬ
Вурен має рацію. Оскільки JumpLift також використовується для переміщення людей і матеріалів швидшим, безпечнішим і вигіднішим способом, технологія забезпечує послідовне покращення пропускної здатності, ефективності персоналу й потоку матеріалів на 15–50%.
"Я подорожував Америкою, працював над великими проектами в Шанхаї і бачив, наскільки важливим є вертикальне переміщення працівників під час будівництва хмарочоса. Але встановити таку кількість ліфтів дуже дорого", – прагматично розповідає Ванг Вурен. "Наприклад, підрядник може використовувати близько 35 ліфтів для переміщення працівників і матеріалів, однак їх доведеться постійно переробляти в ході будівництва, а це означає додаткові витрати."
Однак вирішення проблеми було адресовано належному виконавцю. Для проекту рівня China Zun, у будівництві якого в різні періоди беруть участь від 2000 до 4000 працівників, система JumpLift є нагальною потребою.
"Завдяки JumpLift на цьому етапі будівництва нам потрібно лише 10 ліфтів", – зізнається Вурен. Чан Квок Лінг, директор відділу великих проектів компанії KONE China, дуже задоволений вибором Вурена. "JumpLift справді дуже ефективне рішення для будівництва таких хмарочосів, як China Zun", – каже Квок Лінг, наголошуючи на зростаючій популярності технології.
Вурен погоджується. Він швидко зрозумів, що репутація JumpLift як безпечної та швидкої технології є повністю виправданою.
ЛЕГКЕ ПЕРЕМІЩЕННЯ
UltraRope® (ще одна технологія KONE, яка прискорює зростання China Zun) – це надлегкий канат із вуглецевим волокном усередині й спеціальним покриттям із великим коефіцієнтом тертя. UltraRope – ідеальна заміна традиційних сталевих канатів у будь-якій ситуації. Технологія зменшує реальне навантаження на 80%, що робить ліфти швидшими ніж будь-коли раніше.
"11 ліфтів у China Zun будуть обладнані системою UltraRope. Ця технологія суттєво знижує рухому масу ліфта, а також надає клієнтам кілька інших переваг", – каже Квок Лінг (KONE).
Вурен також задоволений: "Що стосується пожежної безпеки, канати UltraRope стійкіші й витримують високу температуру у 2–3 рази довше, ніж сталеві аналоги."
"Крім того, на відміну від інших канатів, з UltraRope знижується споживання електроенергії, адже підіймається менша вага. Саме тому в China Zun ми вирішили використовувати UltraRope", – довірливо зізнається Вурен.
China Zun – яскравий приклад для інших, уже побудованих або лише спроектованих хмарочосів країни. За даними Council of Tall Buildings and Urban Habitats (CTBUH), у 2016 році Китай удев’яте поспіль став лідером за темпами будівництва хмарочосів. З урахуванням зростаючої популярності таких технологій, як JumpLift і UltraRope, перевага Китаю і в цьому році також не стане несподіванкою.