Відображення сенсу життя є невід'ємною частиною людського буття. Багато з нас шукають глибшого призначення, щоб мотивувати себе кожного дня і знаходити задоволення у внесенні значущого внеску. У сьогоднішньому непередбачуваному світі компанії також прагнуть мати чітке усвідомлення свого призначення, щоб долати труднощі, і KONE не є винятком. Компанія прагне формувати майбутнє міст.
Наші міста зазнають швидких перетворень.
Сьогодні понад 4 мільярди з нас живуть, працюють і взаємодіють у містах. До 2050 року прогнозується, що дві третини населення світу житимуть в міських районах. Ця масова зміна приносить як виклики, так і можливості, оскільки міста прагнуть стати більш придатними для життя, ефективними та екологічно чистими.
Більші та густіші міста означають проблеми з заторами, навколишнім середовищем, доступністю та змінами клімату. Подолання цих викликів — це складне завдання для людства, але, працюючи разом, ми отримаємо значну можливість змінити ситуацію.
KONE готова відповісти на цей заклик, і президент та CEO KONE, Філіп Делерм, вважає, що компанія може відіграти важливу роль.
“Для мене формування майбутнього міст, перш за все, полягає в активній участі. Ми в KONE не просто спостерігачі, які пристосовуються до майбутнього; ми його формуємо. Подолання зміни клімату — це спільна мета для всіх нас на цій планеті, і ми повинні діяти,” стверджує він.
Сотні міст у всьому світі вже пообіцяли стати вуглецево нейтральними, і все більше компаній та міст зобов'язуються до амбітних кліматичних цілей. Зменшення викидів, пов'язаних із будівельними операціями при зведенні нових і оновленні зрілих міст, вимагає нових інновацій. Будівельні об'єкти становлять приблизно 40% глобальних викидів вуглецю.
Безпечне, стійке та зручне життя в містах для всіх.
З новою сміливою метою KONE готова прийняти виклик урбанізації. Філіп Делорм розповідає, чому компанії потрібна мета і що за нею стоїть.
“У постійно змінюваному світі KONE потребує кришталево чіткої мети. ‘Ми формуємо майбутнє міст’ — це наша причина існування як компанії, і вона відображає наш внесок та вплив на світ. Ми прагнемо створити міста, в яких люди можуть безпечно, стійко та без зусиль переміщатися,” каже Філіп Делорм.
Нова мета KONE відображає її нову амбітну стратегію Rise та напрямок, який компанія обрала. Сильна мета не лише сприяє успіху бізнесу, але й робить внесок у покращення суспільства.
Для Кайї Бріджер, виконавчої віце-президентки з питань людей і комунікацій, наявність мети — це про натхнення та можливість впливати.
“Робота відіграє велику роль у нашому житті. Я особисто хочу відчувати, що можу зробити різницю щодня. Я вірю, що це те, що нас всіх об’єднує: ми всі хочемо робити щось значуще та бути частиною чогось більшого. Внесок у розвиток стійких і життєздатних міст — це потужна мета,” говорить Бріджер.
Від виробника до формувача міст.
Що знає KONE, виробник ліфтів та ескалаторів, про швидкі трансформації, які відбуваються в містах по всьому світу?
Виявляється, досить багато. KONE переміщує 2 мільярди людей щодня та еквівалент всієї світової популяції щотижня. Протягом більше ста років компанія тісно співпрацює з містами, девелоперами, інвесторами, архітекторами, інженерами та підрядниками, щоб сприяти зростанню міст у висоту, сталості та доступності.
KONE має глибоке розуміння того, як наші міські ландшафти трансформуються під впливом цифровізації, модернізації та сталого розвитку.
“Ми знаємо, як зробити потоки людей у містах та будівлях легкими та ефективними. І ми хочемо використовувати ці знання, дані, сучасні продукти та рішення, щоб зробити міста кращими місцями для життя для всіх,” каже Делерм.
Ми формуємо майбутнє разом.
Бриджер брала активну участь у формуванні нового призначення в рамках міжкомпанійної робочої групи. Для неї спільне призначення — це лише початок.
“Я вірю, що дії говорять гучніше за сміливі заяви про призначення. Жити новим призначенням — це означає, що всі ми, співробітники KONE, у всіх регіонах і на всіх рівнях, повинні працювати пліч-о-пліч з нашими партнерами по всьому світу, щоб допомогти містам залишити позитивний слід на планеті, а не обтяжувати її,” зазначає вона.
Делерм із гордістю розповів про те, скільки компанія може запропонувати, допомагаючи клієнтам зменшити викиди вуглецю, використовуючи відновлювальні та інші нові технології, оптимізуючи використання матеріалів і впроваджуючи принципи кругової економіки.
“Міста завтрашнього дня можуть стати бастіонами сталого розвитку та соціальної справедливості, забезпечуючи кращу якість життя для всіх своїх мешканців. Ми запрошуємо всіх наших співробітників, клієнтів, постачальників і зацікавлені сторони формувати майбутнє міст для майбутніх поколінь,” додає він.