Вгору

Поділитися сторінкою

Чому щасливі працівники роблять щасливими клієнтів

Знову і знову дослідження показують, що компанії із залученими та щасливими працівниками повідомляють про більш плідні стосунки з клієнтами. Оскільки Forbes знову назвав KONE одним із найкращих роботодавців у світі, в цій статті ми розглянемо що саме робить чудову культуру компанії та як це допомагає викликати посмішку на обличчях наших колег і клієнтів.

12 жовтня 2022 р

Що поєднує електромеханіка з технічного обслуговування KONE у Північній Америці, керівника філії на Близькому Сході та спеціаліста з досліджень і розробок на нашому заводі в Куньшань з Китаю?

Відповідь полягає в унікальній та сильній культурі KONE, яка скеровує наших 60 000 співробітників працювати разом, приймає до уваги різноманітність світу і ставить наших клієнтів у центр всього, що ми робимо. Наша культура ґрунтується на спільних цінностях і взаємній довірі, що є життєво важливим для подолання невизначеності та викликів світу, оскільки ми щодня спілкуємося з півмільйоном клієнтів і перевозимо близько мільярда людей.

Цього місяця журнал Forbes знову зарахував KONE до рейтингу 800 найкращих роботодавців в світі на основі опитування 150 000 співробітників глобальних компаній у 57 країнах світу.

У партнерстві з дослідницькою компанією Statista, Forbes збирав відгуки і думки від співробітників, щоб визначити, які компанії перевершують за показниками корпоративного впливу і іміджу, розвитку талантів, гендерної рівності і соціальної відповідальності.

Ми особливо пишаємося цією нагородою та сприймаємо її як знак того, що ми досягли успіхів у нашій першій стратегічній меті — зробити KONE чудовим місцем для роботи. Наші талановиті та геніальні люди є нашим найбільшим активом, і ми віримо, що щасливі працівники роблять щасливими клієнтів.

Отже, що необхідно для побудови культури компанії-переможця?

Опитування 150 000 співробітників глобальних компаній у 57 країнах, проведене Forbes, знову визнало KONE одним із найкращих роботодавців у світі.
Опитування 150 000 співробітників глобальних компаній у 57 країнах, проведене Forbes, знову визнало KONE одним із найкращих роботодавців у світі.

У кожного з нас є своя роль

Культура KONE створюється кожним із нас завдяки діям, якими ми підтримуємо наших клієнтів і колег, а також рішенням, що надихають людей навколо нас і роблять світ кращим.

Розвиток інклюзивної культури серед різноманітної родини KONE, що поширюється на більш ніж 60 країн, не є випадковістю. Культурний розвиток в KONE означає постійну взаємодію 60 000 співробітників, збір даних для прийняття обґрунтованих рішень, їх коригування, а також відстеження ефективності щодо стратегічних цілей.

Аналіз культури KONE виявив такі звички і моделі поведінки, які підтримують почуття залученості співробітників — це відкритість і довіра, заохочення до особистої власності та впровадження інновацій працівниками. Найкращі ідеї втілюються в життя коли ми докладаємо зусиль, щоб залучати один одного, ділимося своїми підходами, обговорюємо та вчимося на своїх помилках.

«Бути допитливими, вчитися в інших і частіше запитувати «чому» — це прості дії, які всі ми можемо практикувати, і вони можуть призвести до більших дій», — пояснює Мацей Кранц, головний технічний директор KONE.

«Інновації — це командний вид спорту, це про те, як працюють разом працівники з різними функціями, залучаючи клієнтів та партнерів. Цінування нових ідей, а також експерименти з ними є основою для інновацій».

Ще один важливий інгредієнт, додає Кранц, — це зосередженість на постійному особистому та професійному розвитку. «Вчимося, значить живемо!»

Інклюзія, розширення можливостей і взаємна довіра серед наших співробітників – наш найцінніший актив. На нашу думку вони також є складовими культури перемоги.
Інклюзія, розширення можливостей і взаємна довіра серед наших співробітників – наш найцінніший актив. На нашу думку вони також є складовими культури перемоги.

Інклюзія корисна для бізнесу

В основі культури KONE лежить прагнення бути по-справжньому інклюзивними і давати простір для різних голосів. «Різноманітність і інклюзивність корисні для бізнесу», — пояснює Сюзанна Скіппарі, виконавчий віце-президент KONE з персоналу. «Це призводить до ширшого мислення та дає підґрунтя для різноманітних ідей і точок зору».

«Ми працюємо над створенням в KONE інклюзивної культури, яка розширює можливості, – говорить Скіппарі. – В інклюзивній культурі люди безпечно можуть говорити про все, ставити запитання та висловлювати свою точку зору, і це допомагає нам стати кращою компанією для працівників і для наших клієнтів».

Секрет успіху разом з клієнтами

Наша культура є ключем до створення чудового клієнтського досвіду, де ми починаємо слухати. Можливо, ми добре знаємо своїх клієнтів, але їхні пріоритети та моменти що турбують можуть стати несподіванкою.

Ось чому ми завжди починаємо із заохочення клієнтів розповідати нам як розвивається їхній бізнес, які в них пріоритети та цілі. Ця проста практика не тільки допомагає нам побудувати надійний міст між пріоритетами клієнта та способами підтримки KONE, але також життєво важлива для швидшого досягнення ідеальних рішень.

Cookies

We use cookies to optimize site functionality and to give you the best possible experience while browsing our site. If you are fine with this and accept all cookies, just click the 'Accept' button. You can also review our privacy statement.

WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?